02 Julai 2009

~+ Natural Honey Majesty For Sale +~


Pengambilan madu sebagai pengganti gula dalam minuman dan makanan harian amatlah bijak. Madu bukan sahaja memberi tenaga malah boleh memelihara kesihatan, kecantikan dan meningkatkan daya ingatan. Namun pastikan ianya asli. Banyak kajian menunjukan pergantungan kepada ubat0ubatan moden berterusan, yang mengandungi bahan kimia boleh menjejaskan kesihatan. Kebesaran Tuhan telah menjadikan bahan semulajadi sebagai ubat penyembuh untuk manusia.

Persia General Trading merupakan syarikat "joint-venture" antara Malaysia dan Iran. Adalah menjadi polisi syarikat kami hanya memberi tumpuan kepada barangan yang bermutu dan berkualiti tinggi. Segala kerja-kerja pemantauan mudah dilakukan baik di Iran mahupun di malaysia hasil dari gabungan ini.

Produk Madu berjenama Majesty merupakan salah satu daripada produk keluaran kami. Madu Majesty yang dibotolkan di Iran berasal dari daerah Sabalan. Sabalan adalah kumpulan pergunungan berapi yang tidak aktif terletak di Northwest Iran di ketinggian mencecah hampir 16,000 kaki. Terdapat beribu pengumpul madu di kawasan luas ini disebabkan oleh cuaca, air dan bunga-bungaan liar yang amat sesuai untuk habitat lebah. Kawasan ini juga dikenali sebagai kawasan pengeluar madu terbaik di dunia. Tidak hairanlah kualiti madu Majesty adalah terjamin kebersihan, seaslian dan mutunya serta terbukti menepati Piawaian Antarabangsa hasil analisa dari Ardabil University of Medical, Science & Health Services (Iran) dan Food Quality Research Unit, Universiti Kebangsaan Malaysia (UNIPEQ).


Harga Tanpa Sarang Harga Dengan Sarang

E/Malaysia : RM 45.00 E/Malaysia : RM 48.00

W/Malaysia : RM 50.00 W/malaysia RM 53.00


*Penghantaran Adalah Dengan Menggunakan Kurier

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright SMARTNEASY BIZ 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .